Looking for Advice on Importing Japanese used cars
Hey everyone,
I’m completely new to the world of importing Japanese used cars , and I’m hoping some of you experienced importers can guide me a bit. I’ve been browsing different auction options in Japan and honestly, it’s a little overwhelming. I’m especially interested in models like the Toyota CHR and Honda Fit, and I’m also considering buying through Nobuko Japan since they seem pretty reliable.
For those who have done this before, what should a beginner watch out for? Any tips on auction grades, shipping timelines, or hidden costs? I’d really appreciate any advice you can share!
-
HexZero
commented
Servus, die Kindersicherung meines Backofens klemmte, der Drehregler liess sich nicht mehr lösen, und das geplante Sonntagsbraten fiel aus. Nach mehreren gescheiterten Versuchen, das Teil zu öffnen, half mir ein kleiner Gewinn per https://win-aura.ch/bonus weiter. Für Spieler aus der Schweiz sind die Zahlungswege vertraut, das Geld reichte für ein neues Bedienfeld mit Touch-Steuerung, jetzt backe ich wieder ohne Stress, und die Sicherheit ist per Code gewährleistet.